piątek, 20 marca 2015

Pizza by Eryk


Każdy ma czasem ochotę na pizzę, my też. Pewnego dnia postanowiłam zrobić ciasto na pizzę, od razu pomyślałam, że układanie składników na spodzie może być świetną zabawą oraz doświadczeniem dla Eryka. W końcu już jest taki samodzielny i na każdym praktycznie kroku słyszę: " Ja sam ", jak te dzieci szybko rosną ;). W ramach nauki gotowania poprzez zabawę, Eryk sam starannie nakładał składniki. Miał przy tym masę radochy, w końcu mógł przygotować coś w miarę samodzielnie :) Kiedy pizza piekła się w piekarniku wchodził co chwile do kuchni i pytał czy już :) On jako tako za pizzą nie przepada, ale chciał zobaczyć swoje dzieło. Widziałam jak już się nie może doczekać aż będzie gotowa.
 
Kiedy wyjęliśmy pizzę, był z siebie taki dumny i jak się go pytaliśmy kto to zrobił z uśmiechem na twarzy odpowiadał : "Ja" . Oczywiście z tego wszystkiego zapomnieliśmy zrobić zdjęcia efektu końcowego ( już po upieczeniu).. ;(  





 Mama starała się trochę pomóc, ale zaraz było: " Nie wolno, ja, ja!!! " :) Więc stałam tam tylko i trzymałam talerzyk z dodatkami :) Lepiej nie zadzierać z dzieckiem:)







 I jeszcze trochę popoprawiać i można do piekarnika wkładać. Radość na twarzy dziecka mówi sama za siebie.



4 komentarze:

  1. Mmmmm, mnie do jedzenia pizzy nie trzeba dwa razy prosić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) uwielbiam, a szczególnie domową, wszystkie ulubione składniki wtedy na niej lądują :)

      Usuń
  2. Ja też lubię pizzę :) Super taki mały pomocnik, mój to jeszcze trochę zanim zacznie "pomagać" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, że dziecko może uczestniczyć w różnych pracach w domu i sprawia mu to ogromną radość :) choć wiadomo że przy takim pomaganiu wszystko trwa przynajmniej 2 razy dłużej ;P

      Usuń