środa, 29 kwietnia 2015

Dziennik przygód dla chłopaków.

Ostatnio jak byłam na zakupach w biedronce, stałam w dość długiej kolejce, na szczęście stałam obok regału z książkami :) A że wiem, że tam zawsze coś ciekawego znajdę za parę groszy, to postanowiłam trochę poszperać i znalazłam bardzo fajną książkę dla dzieci. Kiedy tylko ją zaczęłam przeglądać, wiedziałam, że ją kupię. Można w niej znaleźć masę zabaw
, doświadczeń oraz ciekawych pomysłów, między innymi: jak zrobić skrzynię skarbów, jak napisać tajną wiadomość, po czym poznać na której półkuli się znajdujemy, jak samodzielnie odtworzyć erupcję wulkanu i wiele innych... Dodatkowo fajne ilustracje, które krok po kroku pokazują jak coś wykonać.









 Książka jest raczej dla troszkę starszych dzieci, a mimo iż w tytule jest, że jest to dziennik dla chłopaków, to jestem w 100 % pewna, że dziewczynki również będą nią mocno zainteresowane.





Książka jest wydawnictwa: olesiejuk, na okładce nie ma ceny, ja zapłaciłam za nią tylko 7,99 zł ( jeszcze bardziej mi się podoba ), ma twardą oprawę i dużo ciekawych ilustracji. Myślę, że książka jest warta polecenia, zachęca do ciekawych zabaw a nie uczy obsługi pilota od TV :)

12 komentarzy:

  1. Świetna książka, też kilka razy dorwałam jakąś książkę z biedronki stojąc w kolejce do kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regał z książkami ustawiony akurat blisko kasy :) ale zawsze na coś fajnego można trafić :)

      Usuń
  2. My również mamy z Biedronki kilka fajnych pozycji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie między innymi dlatego lubię chodzić do biedronki:)

      Usuń
  3. Rozejrzę się i jeśli tylko ją znajdę to z pewnością kupię. Lubie takie "ściągawki" z pomysłami na zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka bardzo fajna, strasznie się cieszę, że mi wpadła w ręce :) Powodzenia w poszukiwaniach:)

      Usuń
  4. No to faktycznie musi być fajna książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie! Przy najbliższej wizycie w Biedronce poszukam! (mam 3 młodych facetów w domu + męża) i problem komputerowy! :-)
    babilon-zatokakobiet,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowałaś mnie! Przy najbliższej wizycie w Biedronce poszukam! (mam 3 młodych facetów w domu + męża) i problem komputerowy! :-)
    babilon-zatokakobiet,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to przy trzech chłopakach taka książka by się przydała, choć jak już jest problem komputerowy to początki nie były by łatwe :)

      Usuń
  7. Ja sie juz nie zalapalam :( Szkoda bo czekalam na nia... a moze u nas wcale ich nie bylo :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją zupełnie przypadkiem znalazłam, ale tylko jedną widziałam, to widać miałam szczęście, szkoda, że Tobie nie udało się jej znaleźć... szczególnie, że czekałaś na nią,może faktycznie nie było u was w Biedronce

      Usuń