środa, 22 kwietnia 2015

"WIERSZYKI PRZEDSZKOLAKA"

W ostatnim poście pisałam, dlaczego warto czytać dzieciom wiersze, w dzisiejszym chciałam Wam zaprezentować książeczkę pełną zabawnych rymowanek. Jest to zbiór znanych i nieznanych wierszyków, pełen barwnych ilustracji, które z pewnością spodobają się waszym pociechom.














Na okładce znajdziemy następujące informacje:
Książeczka " Wierszyki Przedszkolaka" zawiera rymowane, łatwo przyswajalne przez najmłodszych wierszyki. To zbiór znanych i nieznanych rymowanek do przedszkola, zabawy w domu, a także ćwiczenia pamięci naszych dzieci. Znajdują się tu utwory z czasów naszego dzieciństwa, np. "Baloniku nasz malutki", czy " Jestem sobie przedszkolaczek", a także całkiem nowe, jeszcze nieznane. Kolorowe ilustracje są ich dopełnieniem i pozwalają dzieciom łatwiej zapamiętać przekazaną treść.

Zbiór Wierszy
Wydawnictwo: Martel
Okładka: Twarda
Cena: Na okładce nie ma ceny, ja kupiłam w Realu i zapłaciłam 11,68 zł

3 komentarze:

  1. Znam te wierszyki! Super książeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, jeśli wszystkie fajne rymowanki zebrane są w jednym miejscu. Taka książeczka przydałaby mi się nie tylko w domu ale i w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki rymowanki maluchy uwielbiają, ale ilustracje zupełnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń