piątek, 22 maja 2015

Nowy adres bloga :)

Witam wszystkich!!! Blog Oczami Mamy zmienił nazwę na Lilannn i został przeniesiony na nowy adres:



Serdecznie wszystkich zapraszam, teraz wszystkie nowe wpisy będą się na tej stronie pojawiać. Mam nadzieję, że dalej będziecie mnie chętnie odwiedzać :) Ciągle staram się doskonalić w prowadzeniu bloga, jest to ciężka praca ( głównie chodzi mi o wygląd bloga, jakoś nie mogę odnaleźć żadnego szablonu, który by mnie zadowolił :), ale z czasem mam nadzieję, że odnajdę ten swój jedyny! ). Blog możliwe, że się trochę zmieni, będzie troszkę z lifestylu, ale wiecie, bycie rodzicem to też w pewnym sensie lifestyle, tylko tu moje dzieci decydują w głównej mierze o tym jak on będzie wyglądał;) A więc serdecznie zapraszam do zaglądania, nowe wpisy postaram się regularnie umieszczać na stronie. Temat dzieci i życia codziennego-rodzinnego to temat rzeka, więc myślę, że jeszcze dużo wpisów przed nami :D Do zobaczenia kochani!!! :)


2 komentarze:

  1. Renatko, jakbyś kiedyś potrzebowała pomocy w dopasowaniu szablonu, to służę pomocą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) jak coś to na pewno napiszę :) choć ciągle szukam :)

      Usuń